tisdag 1 september 2009

Trattisaaaar var är ni???????







Stjärnfotografen!!!!!
Jobbade som vanligt i går, kände mig inget vidare, Gunilla,lilla Emelie o jag hade bestämt tidigare att vi skulle plocka trattkantareller när jag slutat för dagen, det blev som planerat, vi gick o gick, pratade o pratade men inga trattisar blev det,men trevligt hade vi, kameran var naturligtvis med. Emelie blev "frälst" tror att en ny liten stjärnfotograf är född,så håll till godo, Emelies första portfolie!!!! Emelie vad tycker du, rätt så bra va?? Gunilla, det skulle vara roligt ifall du ville skriva en kommentar!! Det är bara att klicka på ikonen komentera inlägg, sen skriver du vad du vill, när du är klar klicka på anomym sen publicera, om du undrar över ngt. ring mig. Tackar för en trevlig eftermiddag,du ska veta, jag var helt slut när jag kom hem, tog febern hade 38,4!!!!, vilket är ganska hög temp för min del, är hemma idag från jobbet, inte så lyckat men jag måste!!! Kramar Olica.

2 kommentarer:

  1. vilken duktig tjej! sinne för färg och form redan, det är bara att fortsätta på den linjen!

    ang. loppismänniskors girighet: ja.... jag riktigt ser det framför mig. HUA! vissa trampar ju över lik för att få sin vilja igenom... huää.. det är baksidan med loppisintresset. att så många delar samma önskan om att fynda.... det som retar mig är väl egentligen de som roffar åt sig godbitarna bara för att det är billigt. att det inte är själva bordet/stolen/skåpet de tycker är estetiskt tilltalande, utan att det bara är billigt.... GRRRRR!

    ojoj... hoppas du kryar på dig snart! usch, är det svininfluensan du råkat ut för, tro? kom bara ihåg att ta igen dig emellanåt... men visst är det tråkigt att måsta vara stilla när det är så mycket man vill göra? tur att du har småkissarna.... :)

    just nu är lillan på inskolning, skulle hämta henne tidigare idag pga av för lite personal. eftersom det ju fortfarande inte är "på riktigt". men imorrn börjar det! jag känner verkligen att jag blir 150 % mer effektiv när jag har den här arbetstiden för mig själv. dessutom vet jag att lillan blir stimulerad av allt lekande på dagis... mamman blir utvilad, får jobbet gjort vilket betyder mer kvalitetstid när lillan väl är hemma. Vilket i sin tur gör att ted inte behöver känna sig stressad över att hinna med att avlasta mig också. en win-win-sitauation för oss alla.

    så känns det än så länge iaf :) KRAMAR!!!!!

    SvaraRadera
  2. fina bilder Annica.krya på dig 38,5 är ganska hög temp,då skulle inte jag ta mig ur sängen/kram Jeanette

    SvaraRadera