söndag 27 september 2009

Knutstorp..............Sundsvall.













...............Så var det dags igen, baaaanåkning!!!! Ola o Rille stod i startfållan på Knutstorps "räääserbana"i fredags, jag o Jian åkte ner o hälsade på, vädret var strålande o grabbarna taggade.





Vi fotade, fikade, lunchade o hade en livad dag ! Foton frånKnutstorp kommer senare.





Befinner mig i Sundsvall för närvarande, landade här i går kväll, logerar hos min kära syster vi ska ta en uppfriskande promenad till mamma när/om Christina blir klar för avgång, det tar tid för henne (typisk OXE !!!!!!!!!!!). Pratade med Jeanette nyssens vi ska träffas hos kära mor. Vädret: styv kuling -14 plusgrader - halvklart.Hej så länge. Kramar Olica. PS. bilderna är tagna hos Christina, nattscenen är tagen utan stativ. DS.

1 kommentar:

  1. åh, hoppas du har det bäst!!!! jag önskar jag också var där nu !!!! KRAM!

    SvaraRadera