måndag 7 september 2009

En tur till Halmstad:

Sara!!!! Jag tackar för rådet!!! du ser det fungerade utmärkt!!!!
Kramar. Moster A


Ja, nu har vi äntligen berätt plats för vårt vinterförråd av ved, skåpet i pannrummet/vedförrådet flyttade "hemifrån" till sin nya familj i Halmstad (det kommer nog att gå bra).Vi hade en mysig dag tillsammans med fam. kideborn, hade turen att träffa Palle, Björn o Millan åxå!!

Jeanette!!!!!! Bilden på Mika o mig= efter, du förstår vad jag menar, eller hur ?Här är några av bilderna från i går samt en liten filmsnutt ifrån vedstationen. Kan inte göra någonting åt dubletten, det har hänt ngt. med min möjlighet att red. mina inlägg, ser inte bilderna förrän jag klickar på förhandsgranskningen. jag vet inte hur man ska få ngn. ordning på det!!!???Nej nu säger jag hej för denna gång. Kramar till alla o krya på dig Mikan!!!! Olica.

2 kommentarer:

  1. åh så fina bilder, annica! ska genast sno dem och lägga i "framkallningsmappen". lillan är bättre idag, men fortfarande snorig, ingen feber dock (tror jag). skönt att hon äter och dricker lika bra trots att hon är sjuk. hon är lika glad och lekfull också trots 38, 5 grad i feber. hon är lite knasig vår mika ;)

    ang att du inte ser bilderna innan du trycker på "förhandsgranskning: förmodligen har du lyckats trycka på "Redigera HTML"-fliken. När du skriver i skrivrutan så finns det två flikar uppe i det högra hörnet som heter "Redigera HTML" och "Skiv". Du ska alltid trycka på fliken "Skriv". Den andra fliken är till för de som jobbar med koder osv (såna koder man jobbar med när man redigerar hemsidor).. Inget för oss alltså :)

    prova detta, jag tror att det kan vara svaret på gåtan :)

    SvaraRadera
  2. ok i see what you mean.SnyggAnnica!!

    SvaraRadera