lördag 19 september 2009

Höstpyssel.........







Kolla in Olas fräsiga örhängen!!!!!!Han fick om han var rädd om dem låna dem av Jannicke!!!



........som att kratta o påta i jorden för att växterna skall få den optimala vilan, tycker jag är en härlig syssla i synnerhet när solen skiner som den har gjort hela denna vecka. Andra sysslor som tex. skura simpölen o försöka att få den att torka, innan man packar ihop den för vinterförvaring är inte kul, Har försökt att få den torr nu i tre dagar, visst den torkar men när det är dax att packa ihop den märkar jag att tiden rusat, bråååttom ska till jobbet!!! Jaha, då får jag börja om på nytt på måndag till veckan, då jag är ledig igen ,föresten, är det ngn. som vill ha en komplett liten simpöl så varsågod den är på väg att flytta hemifrån, är trött på den.

Jag hade åxå tänkt" flytta"dock bara för några dagar, ska åka upp till Sundsvall den 26,27 sept. o stanna i ca. fem dagar, har redan pratat med Christina om att få logera där, det gick bara bra!!!!...Så here i come!!!! Ska bli jättekul att träffa alla nära o kära!! Kramar Olica.

1 kommentar:

  1. åh!!!! kör du upp eller? blir så sugen att följa med så vi kan dela bensin... hm hm..... så synd att du inte ska upp samtidigt som att vi definitivt ska upp, nämligen v.45....

    SvaraRadera