lördag 12 september 2009

Grabbarna hemma igen!!!!

Vi ser välan inte så illa ut, efter div. justeringar,eller hur?











Ja, då var gjort för denna gång, allt var helt inga skador på vare sig grabbar eller utrustning, läget positivt........glada som spelemän gled dom in här på gården vid 20.00 tiden i går kväll endast super lativer strödde dom kring sig, allt hade bara varit såååååååååååå.... fantastiskt!!Ola o jag hade kommit överens om att han skulle ta några foton, sagt o gjort jag skickade med honom en av våra kameror (den ola kan hantera) ....batteriet fulladdat o jag puschande, fotografering ligger nämligen inte särkilt högt på min kära sambos prioriteringslista.






Nåväl ,vi hade kontakt på kvällen redan första dagen efter avresan, allt var suuuper, frågade ivrigt ifall några bra bilder hade fastnat på plåtarna, tysssstnad, foton??!!!...näääää. kameran glömde jag på vandrarhemmet. Jaha suck, försök att komma ihåg att ta den med i morgon då, säger jag ngt. resengerat. Han komihåg!!!! Men trist nog hade någon glömt att ställa in den på foto,så det blev på detta viset, filmtaim......Tycker det blev nog så lyckat iallafall .eller hur? Publicerar även några bilder efter hemkomsten;Tvättning o polering ,genomgång av all utrustning, lördagen räckte precis, jag fick äran att rengöra släpet Ola lånat av en god vän,hann klart i grevens tid....Krister kom när vi lagt sista handen på ekipaget....En än gång Krister, ett stort tack för lånet!!!!!! Vi hann med lite morgonmys åxå, tror Ola har fått blodad tand,Vad tror ni? Vi ska på barhäng i kväll i Kristianstad en god vän , en annan Rickard m. sambo blir bland många andra vårt sällskap i kväll ,det ser jag verkligen fram emot vi har alltid så trevligt ihop!! Publicerar en bild innan avgång.Kramar Oica.






tad
lica

1 kommentar: