måndag 21 september 2009

Sundsvall...................







................................here i come!!!!! Nu är det bara ett par arbetspass innan jag är långledig o beger mig till min födelsestad, Sundsvall!!!! Det ska bli såååå roligt, men det gäller att vara i balans när man ska sitta o köra i ca. tio timmar, detta innefattar åxå bilans status, har idag varit o balanserat framdäcken o bytt dom bakre (har kört ca:8000 tusen mil med dem) dom främre bytte jag i våras, så nu kommer min kära TOY. att ligga som ett strykjärn på vägbanan, det känns tryggt!

Nu när hösten är här måste jag se till att det finns stickor i pannrummet, det är min uppgift o har varit det under hela tiden vi bott här i Sörby. Tog en tur nu idag med svampkorgen,men det har varit för tort så jag hittade inte många liter, lite i frysen blir det i alla fall. En vacker höst Anemon, blommar nu som bäst i mitt blomterland annars är det rätt så tunt nu sedan alla krysantimum lökar frös ihjäl, ska fixa nya när tid finnes. Nej nu har jag annat pyssla med. Kramar Olica.

i

2 kommentarer:

  1. åh, jag är sååå avundsjuuuk :(

    SvaraRadera
  2. Va kul att du kommer upp Annicka :-) du är så välkommen/christina

    SvaraRadera