lördag 29 augusti 2009

Vinslövs loppis!!!!





Ja, nu är det dags igen den årliga o för mig den enda loppis jag går på. det är så trevligt att träffa en massa vänner o bekanta, alla prylar kommer i andra hand, tycker jag/vi har nog med hyllvärmare. Som vanligt är det ngn.som river ned spärrarna för insläpp, idag en halvtimme innan öppningsdags, 13.00, ja vi är sannerligen smågalna allihopa när det går att handla billigt!!!Jag handlade som jag brukar,Kronborstens produkter, disk o toaborstar låter inte särskilt spännande, ellerhur, men även dessa kvalitets prylar säljes till starkt reducerade priser.Fridas´(dotter till goda vänner) dag var räddad, en mjukishäst för endast 1Kr. Det är trotts att jag inte är ute efter ngt. särskilt en "folkfest här i lilla Vinslöv"som inte jag vill missa i allafall ,Det är så kul med alla människor!!!!!! På återseende kramisar Olica. PS. var tvungen att rusa tidigare än tänkt himmeln öppnade sig Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar