onsdag 19 augusti 2009

En ganska vanlig mitt i veckan dag.




Måste lägga ut ett par små godisbilder, håll till godo!



Med dagens alla teknikprylar är det enkelt att ta vackra naturbilder av detta slaget, men inte mindre roligt för det!




Rudbeckia o citronfjäril är välan en fin kombination?





Valmo o humla, inte heller så dumt..............






Första arbetsdagen efter semestern, trevligt att träffa alla arb.kamraterna samt dom boende, men där tog det slut, men man måste ju jobba. ...........Att vara ute i det fria pyssla med det man brinner för som tex. mina katter, mitt hem, foto o guds gröna fria natur det är livets goda det. Nåväl........... utan mitt arbete skulle det bli lite för mycket av det goda ,då kanske fascinationen för de andra aktiviteterna dämpas, lagom (vårt ledmotiv) är nog allra bäst i alla fall. Ja, nu är gräsmattan klippt,jag sitter o eftersvettas ska ta en dusch , äta lite sen till jobbet, kvällen , i dag igen.



Kram o hej vi ses . Olica

1 kommentar:

  1. helt rätt. utan tristessen så såg man nog inte det fina i "livets goda".

    måste tipsa om en bra heminredningsblogg som jag tror passar dig: http://myshabbychichouse.blogspot.com/

    renovering, pyssel och inredning i lantlig, vit stil

    kram!

    SvaraRadera