lördag 8 augusti 2009

Sven o Anita på besök.

Några badbilder: Den svart/vita är när jag o Mikael badar i Pettersvik,




D
Den där Daniel o Mathias ligger o solar , är när vi var till Aten. jag Kicki ,Mathias o Daniel. Den ,där pojkarna är i bara mässingen, är vid Segersjön. Bilden när Christina spexar, vet jag inte vart den är tagen.











Grabbarna på Gelleråsen!!!








En kramstund,Jag o pappa. Bilden på Anita är riktigt lyckad, eller hur?





















Veckan som gått har varit mkt. solig o varm på mer än ett sätt, fick storfrämmande, Pappa (Sven) o Anita kom utan förvarning inrullande på gården, ett kärt återseende vill jag lova. Vi hade en jättetrevlig eftermiddag ute i det gröna, med massor av prat o gott fika, gjorde en äppel o hallonpaj, jättegott !! Ska upp till Vetlanda nästa vecka är det tänkt,det är nämligen hög tid att gå igenom pappas galmla foton, det ser jag fram emot. Ola har under veckan som gått varit uppe i Karlskoga, närmare bestämt på Gelleråsens MC bana, banåkning är något han verkligen brinner för, han kom hem sent på söndagskvällen, glad som en speleman, en lyckad tur.
PS.Cina o Joy har fått en pojke som vägde 3600 o var 49 lång,GRATTIS!!!DS.Bilder kommer.....Kramar Olica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar