måndag 19 oktober 2009

Vinslöv- Halmstad på 24-timmar!!

Nu är jag hemma igen, varit uppe i Halmstad o umgåtts med fam. Kideborn. Det är ju fantastiskt vad mycket man hinner att göra på knappt 24-tim. Vi lekte parken, testade singstaar, (jag fick betyget tondöv!!) åt av Saras goooda kalopps, Sara spelade gitarr o vi "sjung". Efter det var det dax för det äkta paret att gå på bio. Mika o jag fick stanna hemma, men inga sura miner för det, nejdå...Mika tog ett bad o jag en dusch, sedan "däckade" vi framför teven, Mika hade inte sovit en blund på hela dagen så hon slocknade genast. Lek i parken, Anton o Tindra (Mikas dagis kompisar) var åxå där.






Musikstund," kiss o bajs" får åxå vara med!!!





Vacker-Mika i badet!!!!








Nu på morgonen var det dax för Ted att åka på jobbet o Mika till dagis. Sara o jag fick snällt stanna hemma, men ngn. "dötid" blir det inte, iallafall inte för fru Kideborn som är i slutspurten av C- Uppsatsen, bara denna vecka, sen så ska det vara klart!! Jag for Ju hem som sagt var o höstfixade lite på bron, tvättade bilen o städade av lite inne, nej nu kommer Olakär, så nu ska vi äta!!!!!...............Är jättehungrig. Hej vi ses. Kramar Olica.





















1 kommentar:

  1. suuuuperfina bilder! tack så mycket för besöket och all hjälp, nu har jag fått ny energi som jag hoppas ska räcka ett tag :)

    Kram!

    SvaraRadera