måndag 26 oktober 2009

Just nu händer inte mycket...suck.

Precis innan lillebror Mikael for till Thailand (för vilken gång i ordningen vet jag ej), så ändrade han till ny frisyr, inte illa va? Har inte bloggat på ett tag nu, inte haft tid, jobbat, det har dessutom inte hänt ngt. särskilt, Har plockat lite i minnenas arkiv, hittade två fina bilder på min näst yngsta syster Camilla, som bebis o som sex åring. Hör inte av Camilla särskilt ofta, lite synd tycker jag, men så är det.
Denna bild har Jan Nordin tagit på Camilla, hon står mot en av väggarna i mammas o pappas vardagsrum på basgränd i skönsberg.
Camilla knappt året iförd transparent nylonklänning med små röda sametsmuschar, (mormor Elsa hade sytt den), hon var så söt o fin i sin nya klänning. Fotona, en hel liten bok, är tagna på abefoto ateljé i skönsberg Nej nu ska jag äta lite . Kramar olica.

2 kommentarer:

  1. Va fin hon är Camilla lite rund om kinden :-)/ Storasyster Christina

    SvaraRadera
  2. åh, hahahahahaa, jag DÖR! så verkligt det ser ut, bilden på micke. Hahahahahahahah!!!!

    Jag gillar verkligen bilden på page-camilla. Superfin!

    SvaraRadera