torsdag 29 oktober 2009

Jobbedag......................


Lille-Bror, tycker tydligen det är bäst att hålla sig ur vägen för Christer grävare, rörde sig ej ur fläcken under i stort sett hela tiden grävningen pågick.

Utsikt från sovrummet, det är härligt att kunna släppa in massor med frisk luft, när man är igång o bäddar rent i sängarna. Höstvädret här nere har mestadels bjudit på sol.

När jag kom hem fr. jobbet i dag, var det full fart på gården, hade glömt att det var idag som Christer från Vinslövs gräv o schakt tillsammans med Ola skulle planera om en av våra infarter in till gårdstunet. Hade tänkt att lata mig en stund, innan jag ska ut på nästa projekt. Ska följa med till en ridskola i Fjärlöv, där rider nämligen Emelie, dotter till Gunilla en arb.kam. till mig, hinner nog med det åxå.



xBenvedens bjärt korallröda frökapslar, lyser verkligen upp i höstmörkret. Nej tiden går, måste ge mig iväg annars missar jag Emelies ridlektion!!! Hej vi hörs o ses. Kramisar Olica.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar