torsdag 1 oktober 2009

Mammas gamla foton!!!!











När jag var hemma hos mamma passade jag på att rota igenom gamla foton, hittade en hel del, se här. Studiobilden, där vi sitter uppradade är tagen i på AB-FOTO i skönsberg någon gång under sommaren 1962. Fotot där Jeanette, jag, Christina med kusin Carina i sitt knä, är taget hemmas hos mormor Elsa i Haga ngn. gång under samma år, tror jag. Där vi sitter samlade runt fika bordet är taget av morbror Lennart hemma i vårat kök på Skönsbergsvägen 40B runt 1962. Slutligen färgfotot där vi alla sitter i soffan i vårt v-rumskönsbergsvägen bör vara taget den 13-5-1963, Mikael fyller 3-år, han håller presentrumman i famnen o sedan syns även våra rockringar till vänster i bild. Det är såå jätteroligt med alla gamla foton jag samlat på mig uppe från sundsvall, både mammas o Jeanettes, Christinas o pappas har jag redan skannat o Mikael lovade att kolla igenom sina åxå.Hej o kram. Olica.

1 kommentar:

  1. Hej Annica!

    Jag träffade Christina, på Alnö för några veckor sedan och hon berättade om din blog.Jag blev jätte nyfiken att se hur du bor och vad du sysslar med nu för tiden. Du verkar ha det bra vilket gläder mig!Du bor i ett otroligt vacker hus med katter, blommor motorcyklar och allt vad nu är!? Jag såg att du varit Sundsvall nydligen, hade varit kul att få träffa dig!

    Det är verkligen kul att se alla gamla foton på dig och dina syskon.Ha det gott jag kikar snart in igen.

    Kram
    Ingrid Håkansson

    SvaraRadera