lördag 3 oktober 2009

Höstväder.....................

Frukost kl.0930!!!!! Efter en rejäl sovmorgon, för vissa av oss.








...........På riktigt, ja hösten har kommit nu, även här i Skåne det har varit minusgrader två mornar i rad så det gäller att hålla pannan varm. Just nu ösregnar det så det blir innepyssel för hela slanten, "pojkarna" i verkstaden, jag vid datorn, har problem med att skicka vissa mail, provat att uppdatera ett par ggr. utan ngt.

vidare resultat, försöker nu i denna stund ,får jag inte till det är jag tvungen att be om hjälp, vi får väl se. Jag har varit iväg några dagar som ni vet, har haft familjemys i hemstaden, när jag kom hem till Sörby igen var det dags för genomgång av e-post, bloggkomentarer o en massa annat, nåväl, jag har haft storfrämmande på bloggen , Ingrid Håkansson en grundskolekamrat jag ej träffat på mycket länge, glatt överaskad googlade jag upp henne, ska ta kontakt under dagen. Det är bla. den typen av överraskningar man får när man har öppet ID. PS. återkommer om detta senare DS. Kramar Olica

1 kommentar:

  1. Ingrid Håkansson6 oktober 2009 kl. 12:37

    Hej Annica!

    Vill du maila mig finns jag på e-mailadress ingrid.k.hakansson@eniro118118.se

    Ha det bra!
    Ingrid

    SvaraRadera