söndag 12 juli 2009

Storfrämmande!!!!!!



  • Sara är förtjust i att ta interör bilder, se här!


Mika kickar boll!!!




Saras gladiatorsandaler, ännu hela o fina!




Sara O jag på spexhumör, som vanligt när det fotas.





Hu ! alla dessa trappor , säger mormor, toppenkul tycker Mika , så mycke passning blir det!!!!










Mika snusar ZZZZZZZZ.













O vi bara går o går i i den härliga sommarvärmen










Några som jag tycker mysiga bilder tagna på en o samma dag.



Veckan som gått har varit fullspäckad, jag har förutom att arbeta haft storfrämmande.Torsdag var en dag när allt skulle hända då kom min kära lillasyster Jeanette på besök tillsammans med Sara o Mika, dom skulle bara stanna över dagen,men inte nog med det , min yngsta syster Jannicke kom för att tillbringa hela sommaren här med oss, med sig har hon naturligtvis sin älskade lilla katt Wilma, vi har fem egna katter så det blir lite morr o fräs men dom vänjer sig ofattbart snabbt, så nu har lugnet åter lagts sig. Har arbetat hela denna helg, så nu snart går startskottet,SEMESTER!!!!!!!!!



































































1 kommentar:

  1. buuuuuu... mina sanadaaaler! har inte hittat några lika fina(och billiga) ännu, jag pungar inte upp med 800 kr för ett par sommarsandaler :) Det får väl bli ett par espadrillos till resan...

    fina bilder! jag snor några :)

    SvaraRadera