onsdag 15 juli 2009

Lite smått o gott!

Lite mystisk är hon allt!



Mys på gården.




Hungrig!!!!





Lite bus!






Lite snusZZZZZZZZZZZZZZZ


Vi hade verkligen helmysigt, synd att det alltid är så bråttom, det gäller att suga på karamellen i superfart. Skulle varit på jobbet i dag men min mage är i olag (verkligen kass, jag som alltid har prima mage) jag passar iallafall på att skriva lite mellan varven, inget ont som inte har något ........osv. nåväl ser trotts dagsformen fram emot semestern, som startar den 20 på måndag. Dagen som förflutit vill jag inte vara med om igen, det gör riktigt ont i området kring ändstationen, men vid skrivandet stund känns det i alla fall som denna lilla virus/eller vad det är,har gjort sitt o det tackar jag för!!! (den kommande natten ska jag sooooova!!)




Ser framemot fre,/lör.nu till helgen, Christina o Gullbritt kommer, Christina för att för första gången se sin nyinköpta lägenhet här i Vinslöv moster Gullbritt som reskamrat o bärare, ska bli toppenkul att träffa Gullbritt, var mkt. längesen vi sågs. Måste spriiiinga!!!!!!











Sara o Mika i Tollaskogen.




Härligt ljus, eller hur?




Mika tappar balansen,men är snabbt på benen igen.





(Klaffarna ) utfällda, snart landar jag!

(hårtoffsarna)




Matdags, Mika har förvånandsvärt brett register vad gäller val av maträtter, hon äter det hon får serverat, annat var det med mamma Sara där var det inte särskilt många rätter som passade.

















1 kommentar:

  1. ÅH så många fina bilder!!!!!!!!!!!!

    det är ju helt underbart att du också har en systemkamera nu, man kan ju experimentera så mycket mer!

    SvaraRadera