torsdag 30 juli 2009

Nostalgiska tillbakablickar.


Lovade att skicka några fler bilder.Det svartvita är taget hemma i er lägenhet i Korsta,vi är på väg att gratta Daniel,7/4-1983, han fyllde 6-år. Där du är nyfödd , är taget på BB-Svall.


Sara med Ankans nya skottkärra är taget aug.1983.






Där du sitter på den gula filten är taget i Jans o min lägenhet i Fröland,Timrå.



Jag tycker det är en del roliga bilder,hoppas du tycker om dem.
Från det ena......Kicki har bestämt sig, hon flyttar hem igen,suck.........Jag har lovat henne att vi Jag o Ola köper lägenheten så hyr vi ut den, sen får vi se. Synd att gick så här, värst är det för Christina men som hon själv säger Cit. nu har man ju iallafall provat.... slut cit. Kramar , vi ses jag kommer så fort jag kan,saknar er!!!!!! Olica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar