fredag 31 juli 2009

Gamla godingar! + min rööööda väska!!!!!

Jag o min väska!!! Närbild på mitt nyförvärv, är ovanligt glad i de -
nna gladröda tingest,detta med färger påverkar mig mer än jag trodde!!!!!!!




Här fortsätter jag med mitt lilla "portupori" av bilder jag letat fram ur mina gömmor blandat med dagens händelser. I går var jag i Kristianstad på "reayra" vi måååste ju handla, ev. slantar kan bränna hål i fickorna!!! Nåväl, såg en väska tidigt i våras (knallröd) så grann, så grann, tyckte emellertid att den inte höll måttet vad det gällde priset men igår slog jag till "tjänade 200sek" inte illa va?
Sara!!! fler bilder, hoppas att dom är "nya" för dig.
Kramar Olica!!!!!

































1 kommentar:

  1. det är roligt med foton som inte ens jag kommer ihåg,du kan väl kolla om du har lite kort på mathias också,skulle vara kul.

    SvaraRadera