fredag 5 februari 2010

Fest med tema..............................

......................70-tal. Det är sannerligen inte lätt att hitta kläder från denna i modehänseende, ganska snurriga tid.
Har rotat i mina album o hittat en del skrämmande exempel............................

Syftet med denna visning är att jag behöver hjälp. Finns det ngn. därute som har ett par platå skor/stövlar, strl. 38, som jag kan få låna. Snälla rota lite?



Hör av er så fort som möjligt till: Annica 0768-608078.

Tackar på förhand. Olica


2 kommentarer:

  1. Är dte ikväll? Jag har tyvärr inget, men jag har en blå kappa (typ skepparkavaj fast figurformad som är vid nertill) men den är kanske mer 60-tal. Du kan ju kolla in den när du kommer på tisdag om det inte var denna helg.

    Fast jag tycker att merparten av bilderna var rätt häftiga, speciellt den översta!

    SvaraRadera