onsdag 9 december 2009

Julgran o Tomte!

God Jul sa Gitte!!!! Ett stort tack, ses på tisdag!

Idag var jag ute i skogen hemmavid o hugg mig en gran, lite tidigt kan tyckas men till helgen ska vi det lite festligt så i år får det bli på det viset. Nåväl, under julhelgen kommer det att vara lugnt, så vi har vår lilla julafton redan på lördag!


När jag kom hem ifrån skogen, hade "tomten" varit o knackat på ,Gitte en god vän o granne hade knåpat ihop en vacker juldekoration som hon önskade God Jul med, till Ola o mig, gissa om jag blev glad!!!!



Här är julgranen klädd o klar, den fick flytta ner en våning i år, den står i hallen o det är bra nog................................................... Fast............ lite av mysfaktorn försvinner dock, kanske jag får ta in en gran till, jag får se.

Tack för idag o hej!!! Kramisar Olica!!!!!




3 kommentarer:

  1. så fint!!!! längtar sååå till nästa år då vi också ska börja med "riktig" gran, iår har vi inte riktigt orkat.

    Ses på lördag eftermiddag!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga Julkort allrahelst där du hämtar granen,ser så mysigt ut :-) /Christina

    SvaraRadera
  3. Så fin gran-Längtar tills jag får plocka in min:))

    SvaraRadera