måndag 21 december 2009

En Ganska vanlig helg.

Ja, så har det varit jobbehelg igen, ett trevligt o tämligen lugnt veckoslut.
Här är Eva en av mina arbetskamrater, vi två utgör ett bra team.



Här har jag middagsvila, då besöker jag vilorummet vi har här på Sjögläntan, vår chef har verkligen, trummat ihop ett fint personalrum till oss. Rummet är inrett med den behagligt rogivande färgen, grönt. Där finns två bekväma Massagefåtöljer dessa nyttjar jag så fort det finns möjlighet, det är många med mig som tycker om dem, så det är inte alltid jag har turen på min rast. ...Men i helgen lyckades det!!!
ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Vinslövs "Don Juan" var på g igen, denna gång så var det Lindas tur att få sig en kur!!!! Henrik är en mkt. trevlig ung man, måste skriva ned det så att ingen får fel uppfattning om honom!!!!



Innan jag ilade till jobbet, tog jag mig en skön promenad i det enastående vackra vintervädret! Passade på att krama "hej då, ses i kväll kram" på min älskade Ola, som jobbade i skogen hela helgen (Han älskar verkligen skogs jobbet!!)




På promenad, visst ser det fint ut med lite vita slingor.
Julekramar till alla jag känner!!! Hej vi ses..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar