måndag 14 december 2009

Åren går.........................i dag fyller jag 55-År.Läs lördag.

Oskar kom åkande från Kalmar med en vacker Amaryllis i sällskap, han är så välkommen den lilla vännen, han stannar över så vi kan äta frukost ihop!!


Mika med familj kom med en påse fylld med spännande godis, dom hade inte bråttom så vi fick en jättemysig em. o kväll tillsammans.






Mika hade varit på lekoseum i Osby tidigare på dagen, mamma , pappa, farmor o farfar var åxå med. Vi trodde i vår enfald att den lilla fröken skulle vara ganska nöjd när hon kom till oss, men nej!!!!!!Hon for runt som en flipperkula i stort sett hela kvällen, jag trött??!! Säger Mika asch, de är bara för amatörer, det är väl till dem jag får räkna mig då? Ja, inte vet jag.























































Nåväl, vi hade det så myyyyysigt och jag tackar så jättemycket för alla fina presenter!!!!!






















Måste bara visa den fina julgranskulan jag fick av en arbetskamrat för några år sedan, Theresa, som har målat den o 2 till själv, vanligt julepyssel i Polen, där Theresa är född o uppvuxen, tycker den är så vacker.












Clas, han har fullt upp med sitt pyssel inför julen, här finfördelar han en trä o filt tomte jag vann på jul -tombolat i Vinslöv för några år sedan, han vill väl ha en massa smånissar tycker kanske de finns för få tomtar här i huset!!!














Jag tog in en gran till, bara en liten baby, den får trona i hallen, tog upp den stora till kökshallen, visst är den söt!!!
Kram o hej vi ses Olica.



1 kommentar:

  1. ÅH så många fina bilder! tror jag snor med mig några till min blogg, fotografen får ju annars aldrig vara med på bild som du vet :)

    tack för en jättetrevlig kväll, Ted påpekade väl ca 15 gånger på vägen hem hur mycket han tycker om att åka och hälsa på er :) Vi ses väl snart igen? Kram!

    SvaraRadera