måndag 29 juni 2009

Det händer saker i Vinslöv!!!!
























































Denna helg som nu är avklarad,( har arb. hela helgen!) har förflyttad mig ännu ett steg närmare min semester, den 20/7 går startskottet!!!!
Vi ola o Jag har inte planerat något särskilt,det händer så mycket i vår kära familj just denna sommar: Christina , min stora syster flyttar ned hit Skåne, närmare bestämt Vinslöv, hon har köpt en lägenhet där, har sålt sin i Sundsvall, ett stort steg med tanke på att hon har sin son o sonson kvar där. Nu väntar jag på att resten av min familj flyttar söderöver (egotrippat kanske,men det skulle vara underbart att ha alla här, saknar dem så !!!)
Nåja, vidare, Karin, Olas äldsta tös o hennes man Stefan fick barn nummer två, en liten flicka den 24/6 o Maximiliam nyss fyllda 2-år blev storebror!!!
Olas äldste son Johan o hans sambo Cina ska bli föräldrar i slutet av augusti!!!!!! Spännande vill jag lova.
En sak har jag i allafall bestämt, ska hem till Sunsvall o krama mamma, ,lillebror Mikael, lillasyter Jeanette mina syskonbarn o alla som jag känner, saknar hela bunten !!!!

2 kommentarer:

  1. ÅH! häftigt fik, ni ser ut som tuffingar hela bunten :)

    GRATTIS KARIN! säg åt henne att skaffa en blogg så att man får se flickebarnet!

    Åh, när tänkte du fara upp?

    SvaraRadera
  2. nu har jag ställt in i din blogg så att:

    1: vem som helst kan kommentera , innan kunde bara registrerade användare (som jag) kommentera.

    2: du får ett mail så fort nån kommenterat, till ankitonki-mailen.

    hoppas det var ok?

    Kram!

    SvaraRadera