lördag 27 juni 2009

En härlig dag

























































I onsdags hämtade jag Sara o Mika på stationen i Hässleholm, dom skulle stanna hos mig o Ola över natten. Resan gick bra trotts att tåget inte fungerade (elfel!!!!),hade inte den godhjärtade maken o fadern, Ted varit så hade inte det efterlängtade besöket blivit av, han tog helt sonika o skjutsade dem, trotts att det skulle vara en vilo kväll för honom,"Tusen tack"!!!






Vi, Sara Mika o jag fick en helt underbar dag tillsammans,vädret precis lagomt o Mika på gott






humör nästan hela tiden. här är några bilder på de aktiviteter vi hann med:












Välkomna igen!!!!! PS.saknar er redan, nu när jag sovit på saken ha,ha!!!!)






Kramar Annica.

1 kommentar:

  1. så fina bilder!!!!! ja, även om det är full rulle hela tiden så var det verkligen avkoppling ( för mig iallafall ;). jag är faktiskt bättre utvilad den här veckan och tror det beror mycket på den trevliga vistelsen. Kram!

    SvaraRadera