onsdag 18 augusti 2010

Olas stora passion (efter mig)!

Jaha, så var det dax då igen, denna gång är det...............................................Gotlandring som hägrar. Rille, (Olas trogne "vapenbroder") o naturligtvis min älskade Ola, på väg på ännu ett "äventyr". Det har varit fullt ös hela denna säsong, är det inte KEMORA/FINLAND, som är på tapeten så är det, KNUTSTORP,ANDERSTORP,GELLERÅSEN eller som denna gång GOTLAND!!!För mig / Annica är det bara att gilla läget. Det har jag dock inga problem med, enär jag är helt nöjd med detta att Ola har funnit ngt. han verkligen brinner för, säger bara "GO FOR IT"!!!Lite fika innan avfärd,står jag för. Rille har markkänning............Ola likaså.En vacker vy, för den invigde.Inskrivning pågår.Depå, team Ola/ Rille.Ola säger hej, till publiken!!Här Ola, är det bäst att du gasar på lite, Rille kommer snart ifatt!! Visst ser det proffsigt ut o det är det verkligen, stenhård disciplin o koll på både utrustning o deltagarnas status. Det är inte "bare o åk" det gäller att man har allt i ordning.

Checklistan är lång:Status på däck, kedjor, koppling, osv.osv............i det oändliga.
Sen är det boendet, se till att allt som behövs för en femdagars sejour: sängkläder, ombyte hygienart, mat, massor av dricka (H2O) tillskott av salter,(Ifall det är hett), osv.osv. i det oändliga även här.

Men som sagt brinner man för ngt. är det inte det minsta besvär, BARA SÅÅÅ KUL!!!



Detta inlägg, berättar om vad Ola med comp. har sysslat med under dennna sommar säsong, lite historia med andra ord.

Allt för denna gång.
Hej Ola o Annica














En liten filmsnutt så alla kan njuta av farten o ljudet. (Oljudet?!)
Huvudrolls innehavare:OLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar