onsdag 25 augusti 2010

En regnig dag i Halmstad, höst redan?!

En dryg vecka har gått, sedan lilla Mika reste hem till Halmstad igen. Saknaden har varit stor!
Så igår styrde jag kosan till H-staden o fam. K. Vi hade en härligt, stojig dag tillsammans. Det ostadiga vädret fick oss att till slut välja inomhusaktiviteter, det som är på topp på önskelistan just nu, är att måla med vattenfärg!! Nedan: Blandade bilder från igår. Sockersöta Ilse!!Pappa Ted, har jobbat klart för idag.Titta på Mikas min, vem är hon lik???Se vad det blommar!!!!Nä nu, brakar det lös igen, bäst vi går hem!!Mika är hissmakinisten i denna familj!! Det klarar hon med glans!!Ilse är nöjd, när hon får sitta med, ANNARS!!!!!Blå, säger Mikan!!! Alla färger är snart på plats!!! Trotts att jag ser barnen så ofta så ser jag att det händer hela tiden något nytt. Som med Ilse, tex. hon har blivit en riktig rundis som är vaken, pigg o skrattlysten, när hon inte GALLSKRIKER!!. Mikan, pratar mer o mer, hennes ordförråd utökas med racerfart, jag äääär sååå imponerad!

ÄLSKAR ER!!

Ses snart Annica.










2 kommentarer:

  1. telen dog, måste få pin-koden av ted!!!!

    mamma trodde strl. 92 skulle bli snävt med kläder under, så hon skulle se på cubus i birsta o i stan ! ni är så snälla alla som tänker på oss!!!

    kramar!

    SvaraRadera
  2. ja visst är de härliga,lite avis att jag inte har samma tillgång till trollungarn/kram på er i Vinslöv Jeanette

    SvaraRadera