fredag 5 mars 2010

Nu åker jag till fam.K. hej o hå............................

.........................Undan ska det gå, för mycket ska vi hinna medan timmarna rinna!!! Nåväl i onsdags reste jag upp till Halmstad, för att tillbringa en fullaktivitets dag hos Sara o Mika. Dom mötte upp vid parkeringen, sen bar det iväg till parken(där Mika ska prova allt o helst på samma gång)


Vi hade perfekt uteväder, strålande sol o ett par minus.



Vi åkte i spiralrutschbanan, (trotts att mamma sa ifrån hihihi)Där ser du Sara, den var inte så ranglig den höll för små netta oss!Vi åkte i pulkabacken o det gick med en hiskelig fart,ooiiiiiii!!!!Vi gungade i barngungorna o det fungerade alldeles utmärkt. ( Jag fastnade) var snäll o säg inte det till någon.Det var nästan lite synd om Sara, som inte kunde prova något av allt spännande jag o Mika kunde göra.Måste ta igen oss lite.Fast bara en pytte stund, oooo hoppla!!Sara kan själv............................. Vad är det som hörs ifrån tamburen?! Är det pappa som kommer måntro??!!
Då kan kanske pappa kan lägga pussel med mig!? O jag som skriver, undrar helt stilla, blir lilla fröken Kideborn aldrig trött...........................................................Jag säger bara jäääääsp!!Tack för en härlig dag med som vanligt god mat o massor av kramisar
Ses snart igen Olica.













2 kommentarer:

  1. det är vi som ska tacka för allt du gör för oss, Annica! det är alltid så roligt att ha dig här, och energiförrådet får sig liksom en extra boost varje gång.

    Fönsterputsningen gav mig faktiskt lust att börja närma mig hallen och hobbyrummet (och ta tag i det). Hallen ät klar, nu ska jag bara ge mig på hobbyrummet också. Känns så skönt att beta av sak efter annan, rensa ut vintern!!! Även om jag får ta allt i etapper, och stegen blir små så går det framåt. När jag gör det liiitet i taget så blir dte heller inte så jobbigt. Känns mer som att man betar av en lista :)

    Så fina bilder, ska genast sno dem tänkte jag :) Hahaha, "valrossen ska resa sig" var nästan roligare än "annica ska gunga".. Men bara nästan :P

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. fina bilder /Jeanette

    SvaraRadera