fredag 26 mars 2010

Hurra!! Jag har fått paket.............................

..........................Från Sundsvall. Min kära syster Christina har skickat mig 60-tals gardiner.
Kram på dig Kri Kri !

Nylon/poliester var kvaliteten som gällde då. Rosa blommor på vit botten eller spets"virkat" helt i rosa med den oundvikliga vollangen som kantpynt.
Nu är det på det viset att där jag hade tänkt mig dem, passade det inte så bra, så jag undrar ifall du, Sara har mer användning o glädje av dessa tyger?

Har talat med dear Kri o för henne spelar det ingen som helst roll, bara det nyttas på ngt. vis så är hon glad........................Så min fråga är, ska jag ta med tygerna nästa gång jag kommer upp??


Kramar Annica.

1 kommentar:

  1. jättefina gardiner! dock så tror jag inte att ted går med på mer romantik i vårt hem :( det gäller att balansera det där så inga sura miner uppstår ;) till ochmed blomdekoren på hushållspapperet verkade bli för mycket, haha! men spara dem, han kanske ändrar sig?

    SvaraRadera