fredag 22 januari 2010

Vinter på riktigt..........................

.....................För första gången, sedan jag bosatte mig här nere i Skåne!!!! Har bott här i drygt 13- år o det är först nu som marken varit täckt av snö i hela en o en halv månad i sträck!!!


Bara måste visa några vackra vintervyer, för vem vet när det ges tillfälle nästa gång. Clas klätterkatt älskar verkligen vintern, han är den av våra katter som nästan alltid är ute, i synnerhet när det är vintrigt som nu.



Det är min jobbehelg nu, så jag har inte så mkt. tid för min kära hobby, fotooo!
Så jag säger hej för denna gång o på återseende!!! Kramar Olica.





1 kommentar:

  1. SÅ fina bilder på Clasan! Ted berömde dina fotokunskaper igår och såg fram emot att du ska ta våra familjefoton i sommar (när mamman jobbat sig i form igen ;) Kram!

    SvaraRadera