fredag 15 januari 2010

Tulpanens dag......................................

................Så det blev två buntar med tio i var, för endast fyrtio kronor!!!!!!!!!!!!!!!! Det huvudsakliga skälet till att jag åkte in till Kristianstad i dag var, rean på Hemtex, jag använde mitt presentkort jag fick på 55-års dagen av mina kära syskon, tusen tack än en gång!!! Jag köpte en kalasskön/fin morgonrock, två vackra örngott till Olas specialkudde o sedan tänkte jag faktiskt på nästa jul så det blev en matta att under granen (har aldrig haft ngn.) samt några fina tabletter o ett par fina kökshanddukar. Det vart med andra ord en hel del för slanten. Jag var naturligtvis in på Indiska åxå ett måste för mig, där fyndade jag gryt- underlägg, 7.50/ par jag tog 4:a par, tänkte ta med 2 par upp till Sara m. fam. nu på söndag när vi åker upp.

Hej svejs för denna gång! Olica.

1 kommentar:

  1. Vilka fynd! åh, den där morgonrocken stod jag och fingrade på igår :) dock så har ju jag en sån fin rosa redan så behov finns inte. Men den är underbar!

    såg du skåpet jag fyndade till lillan? Lillasyster får Mikas byrå så får lillan en (liten) garderob istället. just nu hänger alla klänningar i min garderob, och en tjej måste ju ha en egen garderob :)

    SvaraRadera