måndag 14 februari 2011

Åsså kom "lillGudrun" som ställde till med ännu mera jobb.............

..................natten mot tis. i förra veckan, slog stormen (lill-Gudrun) till!!! Ingen ström, betyder för oss, inget vatten (egen borra). Det blir till att hämta vatten i byn, åsså var det ju så, ingen ström!!! Det blir till att laga mat på den gamla kaminen i vardagsrummet, går faktiskt alldeles utmärkt, kaminen värmer naturligt vis oxå, (tur man har kamiiinen!!)Massor av "grane" hade trillat ikull, jobb, jobb osv........................Jag tog mig iaf. tid till att åka ned till mina älsklingar i Ramlösa, kan inte bara jobba!!!.....................Här följer en rad fina bilder på dom goaste av dem alla!!!!.......................hum.... Mika ville fota hon å, bilderna på mig o Ilse har den lilla sockerpullan tagit!!!
Inte dåligt, eller hur??!!...............Ilse o jag tog en lång promenad (trotts regn o rusk), på vägen hem hämtade vi Mikan på dagiset..................................................som vanligt är den lilla tösen rätt så trött efter en dag på "skolan", sitter här o drömmer, om vad, vet jag inte................................Mikan piggnar dock till efter mat o dusch, jag Mikan o Ilselill, duschade tillsammans, mysigt!!!
Hej för denna gång!!
Många kramar till alla som läser detta!!
Annica.

1 kommentar:

  1. Fint dom verkar bo Sara,Ted,Mika,Ilse /Christina

    SvaraRadera