söndag 31 oktober 2010

Ja, då var det fest på Tallparken !! Denna gång var det Nävlinge-IF................

......................som stod för arrangemanget Det var en hel del som skulle prickas av. Prisutdelning för alla lagmedlemmar......................................Vi fick äran att avnjuta Nävlinges egen skönsjungande "Jenny Lind" Som för övrigt alla berörda gärna lyssnade mer till. Hon var enastående!!!!!Vi busade.....................................kylde av oss......................................spexade..........................dansade................................köade................................några kom ihåg att ta med förning. Både i fast o flytande form!! ..................Jag o Ola, föredrog denna afton den flytande formen, som synes..................................................Trotts min ngt. ansträngda min,så var Pernilla ett mkt. kärt återseende!!........................ska vi tränga oss in här?....................... .........................."här finns plats" Säger: en formligen gnistrande Cristhel!....................många eleganta damer, "hon är min"!!!...........................................Ett av Sveriges bästa dansgolv nyttjades ivrigt hela kvällen.........................................Magnus fick äran,att för en stund vara söta goa Petras kavaljer..................................................sent insläntrande ungdomar.............................................Björn, min danskavaljer en stund under kvällen! (han golvade mig 2 gånger!!)..........parketten på dansgolvet var verkligen välpolerat!

En lyckad tillställning! God mat, verkligt bra underhållning som Party Fabriken stod för, trevliga människor. Ja, allt var kort o gott, HELFESTLIGT!!




Tack o hej för denna gång. Annica.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar