söndag 11 april 2010

Vill man vara fin.........................

..........................Startade med en fika på Grafitti, dom har så härliga bakade potatisar där kaffet är dessutom perfekt.
.................Vi/ jag o Ola var in till Kristianstad o inhandlade lite vår nytt igår. Ola köpte träningsskor o en rörbit till avgassystemet på Caddyn, det låter väl inte så kul. Men jag handlade lite roligare vårprylar, nya skor, 2 st. klänningar/tunikor, 2par pantalonger o 3 par trosor, allt till tämligen humana priser så jag känner mig nöjd o glad.






Men för att kunna förlusta sig får man allt svettas lite först. Här lastar Hasse o Ola plåt som är bockad o klar.




Här tar vi en en liten fikapaus, ved hantering är sannerligen inget latamannagöra....................





Olas bror Håkan hjälper hjärna till, tur är väl det annars fick vi nog slita med detta till långt inpå sommaren. Ett jättetack till dig Håkan som tar dig tid Hej för denna gång, hörs o ses snart! Kramisar Annica.






3 kommentarer:

  1. hej!

    har nu beställt du-vet-vad till dig och mamma. Måste ju beställa så att det hinner komma, så jag tog mig friheten. Det kommer när fakturan är betald (fakturan ska komma hem till mig snarast hoppas jag).

    kram!

    SvaraRadera
  2. snygga kläder för våren/sommaren/Jeanette

    SvaraRadera
  3. Va härligt det ser ut,fina kläder och skor ni köpt.

    SvaraRadera