söndag 8 november 2009

Bloggtorka............................

Jag i min nya outfit, på väg till Kristianstad.(Ola är fotograf)
........................................Har det varit ett tag nu, har inte haft tid/lust, så är det ibland. Nåväl å andra sidan har det inte hänt ngt. särskilt. En cykeltur in till Vinslöv, inte så spännande ( gör det ofta) Bra för hälsan!!!!!






Jag o Ola firade lite på fredagskvällen , ( vårt eget privata Jubileum)




Jag åkte till Kristianstad o höst handlade lite, En svart kappa,(var tvungen att ge upp min gamla ) ,köpte dessutom ett par "helfräna" stövlar, lite annat smått blev det åxå.

Kramar Olica.

1 kommentar:

  1. skitsnyggt!!!! verkligen! såna mc-boots är ju superheta. Köpte ett par nya jag med idag faktiskt, men ett par högre. Annars är de rätt lika!

    Har det bra häruppe i norrlandet, trots att jag natuuuurligtvis varit lite småhängig (eftersläntrad magsjuka? Vaccinbiverkning?) nåväl, hoppas ni hade ett mysigt jubileum! LÄngtar efter ett glas rött jag med :) Hehe

    SvaraRadera